- Nu suport să stau de vorbă cu clienți printr-o cască;
- Am răbdare limitată;
- Nu dau dovadă de stabilitate emoțională;
- Nu știu o limbă străină în afară de engleză: o rup pe italiană și germană;
- Nu rezist la stres;
- Salariu mic, beneficii zero;
- Nu sunt tolerate greșelile într-un astfel de loc;
- Jobul e pentru cei cu nervii tari: mi-a spus chiar angajatorul;
- Se cere concentrare maximă, reflexe foarte bune și rapiditate în rezolvarea apelurilor;
- Colegi ca vai de ei, probabil hotărâți să-ți bage bețe în roate;
- Manageri care înjură angajații dacă nu dau randament: mi-a spus o fată care a lucrat în call-center;
- Se cere maturitate și abilitatea de a pleca capul;
- Un job umilitor, care dă multe dureri de cap;
- Nu pot fi un upincurist care folosește umorul și persuasiunea pentru a fermeca clienții;
- Am standarde înalte, nu mă mulțumesc cu puțin, cred că merit mai mult decât un job de tot ahatul;
- Am anxietate socială;
- Cred că nu-i dracul atât de negru;
- My talents lie elsewhere.
duminică, 16 februarie 2020
De ce nu voi lucra vreodată într-un call center
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu
Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.