duminică, 16 februarie 2020

De ce nu voi lucra vreodată într-un call center

  • Nu suport să stau de vorbă cu clienți printr-o cască;
  • Am răbdare limitată;
  • Nu dau dovadă de stabilitate emoțională;
  • Nu știu o limbă străină în afară de engleză: o rup pe italiană și germană;
  • Nu rezist la stres;
  • Salariu mic, beneficii zero;
  • Nu sunt tolerate greșelile într-un astfel de loc;
  • Jobul e pentru cei cu nervii tari: mi-a spus chiar angajatorul;
  • Se cere concentrare maximă, reflexe foarte bune și rapiditate în rezolvarea apelurilor;
  • Colegi ca vai de ei, probabil hotărâți să-ți bage bețe în roate;
  • Manageri care înjură angajații dacă nu dau randament: mi-a spus o fată care a lucrat în call-center;
  • Se cere maturitate și abilitatea de a pleca capul;
  • Un job umilitor, care dă multe dureri de cap;
  • Nu pot fi un upincurist care folosește umorul și persuasiunea pentru a fermeca clienții;
  • Am standarde înalte, nu mă mulțumesc cu puțin, cred că merit mai mult decât un job de tot ahatul;
  • Am anxietate socială;
  • Cred că nu-i dracul atât de negru;
  • My talents lie elsewhere.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.